0

Început de zi şi sfîrşit de dragoste

luni, 24 noiembrie 2008

...între neajunsurile și bucuria legate de același lucru, e de preferat să optezi pentru bucurie, fără să stai prea mult la îndoială. E regula principală a acestui joc al fericirii, atît de lung și-atît de greu de învățat și pe care mă străduiesc să-l practic din ce în ce mai rar : să alegi viața și nu refuzul vieții... Generoziatea și nu prudența...Acum și nu viitorul...Vreau să fiu o neliniștită liniștită, cu toate că încă îmi simt sufletul asemeni unui sac golit de utopia particularității...

...serile mi-au smuls clipele, una după alta, nu am putut apuca nimic, nimic opri, ca și dimineață, ca și ieri...și pentru ce?...singura concluzie la care am ajuns este ca nu sunt compatibilă cu mine însămi, dar trebuie să mă acomodez, și să-mi țin singură de urît... pentru că sunt doar eu cu mine pe acest drum, drum pe care toți ceilalți mă pierd...

...încă încerc să fac o hartă pe care să o cunosc în totalitate, dar se vor scurge clipe pînă cînd o va descifra careva...

0 comentarii: